Tradycja czy nowoczesność? Marketing

pozycjonowanie świętochłowice
pozycjonowanie świętochłowice


Współczesne czasy przyniosły ogromny rozwój marketingu internetowego, który stał się już kluczową dziedziną marketingu w ogóle. W związku z tym może pojawić się pytanie, czy marketing internetowy – pozycjonowanie stron, e-mail marketing czy też social media marketing to rozwiązanie dla każdego. Zdecydowanie są na ten temat różne zdania i zanim podejmie się decyzję o wejściu w inwestycję, warto nad tym się dobrze zastanowić. Najlepszym rozwiązaniem naszym zdaniem będzie po prostu połączenie działań online i offline. Da to szansę na zdobycie jak największego grona odbiorców i przyczyni się do uzyskania świetnych rezultatów w kampaniach reklamowych.



Reklama stron internetowych należących do kancelarii adwokackich

Wiele osób zostaje w swoim życiu postawionych w takiej sytuacji, w której muszą skorzystać z pomocy adwokata. Sprawia to, że adwokaci mogą zajmować się wieloma sprawami, ale jednocześnie muszą konkurować pomiędzy sobą o nowych klientów. W związku z tym prowadzą strony internetowe, na których zachęcają do skorzystania ze swoich usług. Niektóre z takich stron wymagają jednak odpowiedniej promocji, żeby internauci dowiedzieli się o ich funkcjonowaniu. Może ona polegać na opracowywaniu reklam wyskakujących w czasie korzystania z Internetu oraz takich, które są roznoszone do skrzynek na listy. Marketing internetowy związany ze stronami adwokackimi może także polegać na pozycjonowaniu takich stron zlecanym odpowiednim firmom.


Pozycje płatne są oznaczone jako takie

Osobnym pomysłem jest wprowadzony przez Overture system, gdzie strony płacą wyszukiwarce kilka centów za każde kliknięcie, przy czym miejsca są licytowane – strona która daje więcej za kliknięcie znajdzie się wyżej na liście rezultatów. Pozycje płatne są oznaczone jako takie, razem z ceną. System ten jest korzystny dla właścicieli stron – płacą oni tylko za wejścia nie za wyświetlenia. Twórcy twierdzą, że jest on również korzystny dla użytkownika, gdyż tylko strony, które oferują coś użytecznego z danej dziedziny mogą sobie pozwolić na taką reklamę. Z drugiej jednak strony wiele użytecznych stron jest niekomercyjnych, a nawet przy stronach komercyjnych wyniki będą często nieoptymalne – np. na taką reklamę nie mogą sobie pozwolić strony, które mają niskie marże i oferują produkty po niskich cenach, a jedynie te, które mają wysokie marże i oferują produkty drożej.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wyszukiwarka_internetowa


Dodane: 01-04-2019 13:40